Specjalista ds. marketingu
i sprzedaży
Zakres zadań

• nawiązywanie kontaktów z dostawcami i odbiorcami metalowych części samochodowych
• utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
• monitorowanie i analiza rynku w zakresie konkurencji, trendów popytu i podaży
• przygotowywanie ofert handlowych dla nowych grup klientów we współpracy z inżynierem produktu
• prowadzenie negocjacji cenowych i terminowych
• udział w spotkaniach z klientami

Wymagania

• wykształcenie wyższe techniczne
• umiejętność nawiązywania kontaktów z dostawcami i odbiorcami
• doświadczenie w pracy związanej z branżą Automotive (maszyny CNC, procesy obróbcze)
• mile widziana znajomość rysunku technicznego oraz technologii obróbki skrawaniem metalu
• gotowość do częstych podróży
• biegła znajomość j. angielskiego – płynna komunikacja z klientem zagranicznym

Oferujemy

• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
• dostęp do nowoczesnych technologii
• wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom
• pakiet socjalny
• pakiet medyczny
• dofinansowanie posiłków

Aplikuj